Ha bármilyen problémája vagy kérdése van berendezéseinkkel kapcsolatosan, vegye fel a kapcsolatot Partnerünkkel akinél a vásárlás történt.
Az Önhöz legközelebbi Partnerünk kapcsolati adatait könnyen megtalálja a Partnereink fülnél.
Azonban, mielőtt szakembert hívna használja a alábbi alapvető tanácsokat.
Mit kell tenni, mielőtt a szervizt hívná?
A szerviz hívása előtt ellenőrizze:
1. Átfolyik-e a víz a berendezésen?
Állítsa a vízlágyító képernyőjét az aktuális átáramlás jelzésére:
Nyissa meg bármelyik a berendezés utáni installáción levő csapot és ellenőrizze, hogy a berendezés mutatja-e a víz átfolyását.
2. A táplálás csatlakoztatva van-e a konnektorba és a hálózatban va-e áram?
3. A sóoldattartályban van-e só és nem keletkezett-e sóhíd?
Berendezéseink többéves garanciával és minőségi tanúsítvánnyal bírnak: